3 Nisan 2016 Pazar

K Müzik: Favori 10 (İlk Üç Ay) I



Madem ilk 3 ay için Japonya'ya el attım o zaman bir Kore' ye de uğrayayım dedim. Bu liste, kendi dinlediklerim ve videosu olanlar içerisinden seçtiğim, ilk üç ay içinde en fazla dinlediğim parçaları kapsıyor.


10 - Chen and Punch - Everytime




Parça Descendants of the Sun' ın ost'undan. Diziyi izlemedim henüz o nedenle bir yorumda bulunamıyorum ama dizinin müzikleri çok hoş görünüyor.


9 - Jo Kwon - Crosswalk




Jo Kwon' un şubat tarihli bu parçası hoş bence.


8 -  Jang Jane - Don't You Know





Jang Jane' in bu parçası  Remember adlı dizinin ost' undan. Diziyi izlemedim ama güzel parça şimdi :)


7 -  Kim Jo Han - Like We' re Still in Love




Parça biraz 2015' e kayıyor olabilir bu nedenle bu parçayı biraz kayırmış olabilirim.


6-  Double S 301- Pain





Pain de bu sırayı aldı böylece.


Bu bölümün bonusu Benny Char' dan geliyor. Battle of Thunder Gods



Bu çok eğlenceli bir video bana kalırsa.




3 yorum:

Esra dedi ki...

Listeni çok beğendim :)
Remember Yolu bende özlemedim çok merak ediyorum ;)

Esra dedi ki...

İzlemedin diyecektim ama özlemedim yazmışım :)
Yine saçmaladım

Tawannanna dedi ki...

:)) oluyor bazen öyle ben de çok yapıyorum. birşey yazacakken başka birşey yazmış oluyorum.
Teşekkürler, umarım listelerin devamını da beğenirsin ^^ Remember'ı merak ediyorum bir de Descendants of the Sun' ı merak ediyorum, hakkında çok konuşuluyor. Bakalım, zamanını bulursam izlerim belki.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...