10 Nisan 2016 Pazar

JROCK Favori 15: İlk Üç Ay (II)





İlk bölümün ardından kendi favorilerimi sıralamaya devam ediyorum. Gerçi sanki ilk 3 ay çok iyi değildi  JRock açısından, en azından bana öyle geldi diyeyim. Neyse...


10 -  D=OUT - SM



D=OUT, 2007 çıkışlı bir visual kei grubu. İyidir, hoştur. SM, grubun Ocak'ta yayınlanan albümü Shingitai' da yer alıyor.



9 - DADAROMA - Lucid Dream





DADAROMA, yeni sayılabilecek bir visual kei grubu. Bu parça Ocak tarihli albümlerinde yer alıyor.

Dadaroma ile ilk karşılaştığımda, "hahaha dadaizm ile bir alakaları var mı acaba? " diye düşünmüş ama  üzerinde pek durmamıştım. Zira, 1. Dünya Savaşı sırasında ortaya çıkan Dadaizmi bir sanat ve edebiyat akımı olarak eğlenceli bulurum. Bana çekici gelir. İçindeki başkaldırı, genişlik, ardına gizlediği pesimistlik ve yıkıcılık sanırım onu çekici yapan. Dadaist manifestoyu ilk okuduğumda yaşadığım duyguları az biraz hatırlıyorum. Neyse eğer merakınız varsa bu akımı gözden kaçırmayıp biraz inceleyin derim. Dadaroma'ya dönersek, yine inceleyip bakmadım ama bu parçanın yer aldığı albümün adı dadaism olduğuna göre sanki biraz ilişkileri, esinlenmişlikleri var.


8 - AKIHIDE - Matsuyuki Sou




BREAKERZ' den Akihide' nin son çalışmasından.


7 - Pulse Factory - Sekai ga Kimi wo Wasuretemo




Pulse Factory de yeni bir grup sayılır ama bir ışık görüyorum çocuklarda :P Şubat ayında yayınladıkları single'ları The Future' da yer alıyor parça.



6 - Anfiel - Lava 



Anfiel, 2014 çıkışlı bir visual kei grubu. Yeni olmalarına rağmen, diğerlerinden biraz sıyrılmayı başarabildiler bence. Çocuklarda bir umut görüyorum.


Bu listenin ikinci bölümünü burada tamamlarken, bonus parçasına kulaklarımı çeviriyorum. Bu yazı için seçtiğim bonus B'z ' in vokali Koshi Inaba' nın son single'ından Hane. Buyrunuz;

2 yorum:

Esra dedi ki...

Yine çok iyi bir liste yapmışsın :)
Bir çoğu bilmiyordum senin sayede öğrenmiş oldum :)

Tawannanna dedi ki...

teşekkürler :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...