22 Aralık 2012 Cumartesi

Müzik ve Gerçekler Part I: Yoon Sang Hyun - Saigo no Ame



Şimdi malumunuz mevsime bağlı olarak yağmur, kar, fırtına gibi doğal olaylar görülmeye başladı. Buna bağlı olarak ben de kar, fırtına, yağmur,sel ve  iklime bağlı diğer  doğal afetler sezonunu bu yazıyla açmış olayım bari dedim.

Kışa bayılırım daha atraksiyonel daha heyecanlı :) Evde oturup efendim bir yağmur olsun bir kar olsun yağmasını izlemek bambaşka bir keyif... lakin  hepimizin belirli nedenlerle bu kış kıyamette sıcak evi bırakıp, kapıdan süzülerek doğal şartlarla değil ama yaşamın etkisiyle karışan damlacıklarla zorlu mücadelelere girmemiz  gerekiyor.

Neyse girizgahı fazla uzatmayalım ...

Bu şarkıyı ilk dinlediğimde çok beğenmiştim hala da etkileyici buluyorum. Bana göre güzel parça. İcracı Yoon Sang Hyun adından da anlaşılacağı gibi bir Koreli (Secret Garden diyeyim) ancak bu parçayı Japonca icra ediyor. buraya ekleyeyim dedim...



Şimdi melodinin yanında sözler de hoş... Canım benim nasıl duygusal, ne kadar romantik ne kadar nazik... Aman da yağmurda ıslanmayasın diye arkandan koştum da, aşkımdan gözyaşlarımı akıtmayacağım unutmak mümkünse falan... insan yağmur altında kendini bunlara kaptırmışken hoşuna gidiyor tabii :) diğer yandan ise gerçek yaşam ile yüzleşirken bir beyin yanması geçiriyor...

Tavsiye ederim, yolda bu parçayı dinleyin.. en basitinden (ciddi anlamda en basit sorunlar)  üzerinize su sıçratan ayıların varlığı iliklerinizi ıslatırken, arabayı yokuşta kaydırırken, nehire dönmüş sokaklarda atlayıp sıçrarken, yolda kayıp düşmüş ve sırılsıklam olmuş teyzenin yanından kafasını bile çevirmeden gidenleri görürken ve benzeri görüntüler oluşturanlara yağmurda yürüme keyfimi mahvettiniz laannn diye saydırırken dinleyin özellikle... paralel evrenlerin varlığına inanacaksınız ve kendinizi parçayla kavga ederken bulma ihtimaliniz olacak...:))

Ama en güzeli tüm koşturmaca, kaos bittiğinde aman beee diyip şemsiyeyi atma zamanı geldiğinde ve mümkünse kimsenin olmadığı bir noktada yağan yağmurun altında gökyüzünü izlerken dinlemek :))

Çelişkiler...çelişkiler...çelişkiler... :))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...