10 Mayıs 2010 Pazartesi

KLİP YORUMU: BREAK OUT! ; Bu Çocuklara Kalkan Eller Kırılsın...


Bizim üçlü bu klibi heyecanla bekliyordu fakat izlediklerinden pek tatmin olmadıklarından olsa gerek yorumlamak için bir süre beklediler.

Şahsen beni de üzen bir çalışma oldu. Bu noktada bu durumun tüm sorumlularını kınıyorum ve Herbo, Fanmin ve Mikkirabu' nun yorumlarına geçiyorum...

***********************************************************************************





Herbo:Bu klipte korkunç adamlar kullanarak çocukların güzelliğini öne çıkartmaya çalışmışlar sanırım
Mikkirabu:Ben de aynı şeyi düşünüyorum
Herbo:Örümcek adam olma hayalleriyle yanan Yunho
Fanmin: Yunhoda kapı arkasında oturan külkedisi, Jae yi de ortaya almışlar. Changı da
Mikkirabu: Duvara paralel yürüyen korkmuş bir Junsu, yaratıklar kovalıyor sanırım
Herbo:Bence yaratıklar Junsu' dan korkmalı.
Fanmin:Kepçullahımın kulaklarda tam keyfinde
Mikkirabu:O yaratıklar Sm in adamları bence
Herbo: Aha işte trene bakan kepçullah!! Jae ' yi elleyen adamlar falan...
Fanmin:Ben de olsam ben de ellerdim. Doğaldır.
Mikkirabu:Çocuk görüp aha şimdi bittik ifadesi veren Mickey
Fanmin:Chang' ın bu bakışı adamı intihara götürür.
Mikkirabu:Örümcek Yunho' yu hipnotize etti.
Herbo: Veletler Dbsk üyelerini görüp error verip kafayı yiyorlar
Mikkirabu: Çocuklara önce ünlü gülümsemesini atan Mickey çocuklarda bir abukluk görünce yusuf yusuf mode on oldu.
Herbo:Klip güzeli Jae' yi seçtim. En oturaklısı da Yunho
Fanmin: Junsu' ya gele gele fotürlü bastonlu adam geliyor.
Mikkirabu:Jae' nin saçlar ekol olacak bak
Herbo:O amca break out mu diyor?
Fanmin:Evet
Mikkirabu:Yürüyen kıza Chang'ın verdiği tepkiye yarılıyorum hala
Herbo:O ikisi orada birbirlerine bakarak birbirlerini öldürmeye çalışıyorlar zannersem
Mikkirabu: Yaşlı ak sakallı dede olarak gelen Junsu aynen Marlon Brando olmuş

Fanmin:Her elemanın ayrı tellerden çaldığı klipte puzzle gibi ekranlar gördük. Aklın yetiyorsa çöz bakalım. Jae' yi elleyen ellerden birisi olmak isterdim açıkçası. Ayrıca Chang üzülme benim de önüme tren gibi dişi gelse ben de öyle bakardım suç senin öküzlüğünde değil dişinin trenliğinde. Amcanın break out demesi beni öldürdü. Junsu ya asılan sapık shounen Ai. Klip 6 Şarkı 8

Herbo: Parça tempolu catchy falan olumlu yönde oy kullanarak 8 verdim ammma underground temalı klip ve hepsinin ayrı ayrı yer alması efsanevi Dbsk kliplerini aratıyor, şöyle toplu koreografileri vs.. özlüyor insan. Klip 7; özlediğimden, trene bakan Chang' tan ve klip güzeli Jae' den ötürü.

Mikkirabu: Bence bu klip elemanların biliçaltını açığa vuran bir çalışma olmuş misal çocukların sm in yaratık adamlarınca kovalanması, sürgün edilirmiş gibi bir şatoda birbirlerinden ayrı düşmeleri, Junsu' nun yaşlanmış baba bozması olmuş hali, Chang' ın uzun saçlı Ringu kızından irkilmesi Mickey'nin çocuk ve evlilik konseptine bakışı ve son olarak Jae elenmek istiyor arkadaşım konsepti... Çok ibretlik bir çalışma ama gençleri böyle ayrı görmek bünyemi üzüyor. Klip 5 Şarkı ritmik catchy 8

************************************************************************************

Sonra Jae ellenmek mi istiyor yoksa eller onu ellemek mi istiyor gibi nitelikli bir tartışmaya girdiler.....

http://www.youtube.com/watch?v=-BxRbVPEwUY&feature=related

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...