24 Şubat 2010 Çarşamba

KLİP YORUMU: Phantasmagoria ve Herbo, Mikkirabu, Fanmin...

Bu üçlü Japon semalarında dolaşırken ele almak üzere visual kei sahnesinin adı geçen emekliye ayrılmış gruplarından Phantasmagoria da karar kıldılar ve böylece Mago magolarda bunları eline düştüler. İşin daha da ilginci o gün aralarına bu grupla tanışmak için gizemli kişilik With Mickey de katıldı. Hiç yorum yapmadı, sessizce klibi izledi - ben oldukça etkilendiğini düşünüyorum - sadece sonuç yorumlarını paylaştı.

Bu arada dağılan bu grup için Kisaki' nin tekrar kolları sıvadığı ve topluca aktivite hazırlıkları içerisinde olduklarına dair bilgiler var ama göreceğiz. Bu arada Iori ve Jun' un yeni grupları Spiv States' de ilk singleını yayınladı. Özellikle Viva Sonic' in enstrümantal versiyonu oldukça kayda değer. Bunlar da haberlerimizdi... Dönelim Herbo, Mikkirabu ve Fanmin'in yorumlarına....

*************************************************************************************





Fanmin: Aaaa biliyorum ben bunları, Tawannanna izletmişti daha önce. Ne güzel vücut hatları. Çok güzel çocuklar maşallah.

(Bu noktada Fanmin'in bu aşkın beğenisi nedeniyle Mikkirabu gülme krizine girerek öleyazar)

Fanmin: Baksanıza ay tutulması gibi oğlanlar. Bak bak için açılsın, ne güzel!!
Mikkirabu: Riku da mı? Vokal olan?
Fanmin:Onun vücudu da güzel.
Mikkirabu:Kisaki- samaaa, özlemişim valla
Herbo:Riku niye duvarları yalıyor? Big Bang falan da 2012 de değil ki yalayarak kurtulsun.
Fanmin:Maşallah maşallah oğlanlar bir içim su
Mikkirabu: Riku napsın? Elinde mikrofon yok duvarlara dadanmış. Kisaki safi bacak ya. Adamın benim boyum kadar bacakları var.
Herbo:Kisaki de ki bacak kimsede yok
Mikkirabu:Rost in sought, yardın beni Riku-chan
Fanmin:Gitar soloları da güzel
Herbo:Ebeveynler çocuklarına izletmeli bunu, birşeyin fazlası insanı öcü yapar.
Mikkirabu:Bass ve gitarlar süper
Fanmin:Bacak olan eleman kaşlarını da aldırmış komple
Mikkirabu: Riku da bu kadar piercing olmasa İsshi ile yer değiştirecektim ama tüm o piercingler katlanılası değil.
Herbo:Iori de güzel çocuk bu arada.Sanırım bu klipte dünyanın sonu geliyor mesajı verilmeye çalışılıyor.
Mikkirabu:Mago dağılınca geldi işte son.


Herbo: Parça 8. Rost in sought diyen Riku ayrı bir sempati katıyor olaya. Klip 7, az ama öz olmuş ayrıca elemanlar da taş görünüyor.

Mikkirabu: Şarkının hastasıyım 9. Klip, Riku nun duvarlara tırmanması ve piercingleri ve supernovalar nedeniyle ürkütse de kisaki ve gitarlardan dolayı 6.

With Mickey: Şarkı güzel, çocuklar güzel, gitarlar güzel... bi ara gözlerimi kapatınca kendimi klipte aralarında dabs ederken buldum ama fanmin'in tokadı ve bunlar benim nidasıyla uyandım. Güzel rüyalar kısa sürermiş yapacak birşey yok. Klip 9, şarkı 10

Fanmin: Elemanlarla daha önce Tawannanna tarafından tanıştırılmış o zaman hastası olmuştum. Fazla alınmış kaşlar ve piercingler hoş olmasa da gülünde dikeni var vesselam diyoruz. Çocuklar ay tutulması gibi bir içim su ama klip boğucu, güzel yüzlerini biraz daha görmek için aydınlatsınlar. Klip 6, şarkı 7.

*************************************************************************************

Sonra Kisaki' nin bacakları ve Riku' nun piercingleri üzerine derin bir sohbete daldılar, bu arada With Mickey semalara balıyor, Herbo' da Rost in Sought mu yoksa rainy eyes mı tereddütü içerisinde bunları başarılı şekilde telaffuz etmenin yöntemlerini arıyordu.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...