9 Şubat 2010 Salı

KLİP YORUMU: Bi Rain ; Listen, bu Herbo, Mikkirabu ve Fanmin' in hikayesi..

Bi Rain kişisi Kore camiası içerisinde en sevdiğim ve beğendiğim insanlardan bir tanesidir. Kanımca eğer bulunduğu sektöre eğlence sektörü diyorsak bu olayı yemiş yutmuş, kafası oldukça çalışan ve yetenekli bir elemandır. Güzelliğinin yanında bende her zaman işini ciddiye alan, özverili ve disiplinli bir kişi izlenimi uyandırmıştır. Sahne performansları çoğunlukla tek kelimeyle harika olmakla birlikte oldukça yaratıcı bir kişiliktir. Dans konusunda ki yeteneğine değinmiyorum bile. Kendisine bir gün ayrı bir yazı ayıracağımı belirtiyor, kısaca sevdiğim ve saydığım bir güzelliktir diyorum kendisi için :))


Doğal olarak Kore ve Japonya' da çok popüler olan Bi Rain' in Herbo, Fanmin ve Mikkirabu' nun kıskacına girmemesi beklenemezdi ama tanışmaları benim sayemde oldu. Eğer bu hatayı yapmamış olsaydım belki biraz daha gecikebilirdi. Neyse efendim oldukça tesadüfi gelişen olaylar neticesinde bu üçlü, Bi Rain ile onlara ilk izlettirdiğim şu klip ile tanıştılar.





Ahahaha keşke bir kamera ile yüz ifadelerini çekebilseydim diyerek hayıflanıyorum şu anda. Salondaki tiplerin suratlarından - ayrıca bu teyzelere de her izleyişimde kopuyorum - farklı değildi yüz ifadeleri zaten bir süre kendilerine gelemediler. Sonra yaptığımız derin kritiklerde anladığım kadarıyla ilk başlarda pek hoşlanmadılar Rain'den, Herbo hariç. O direkt Rainism demeye başlamıştı bile. Fanmin doğası gereği Rain kardeşimiz için oldukça çeşitli benzetmeler yaptı. İlerleyen günlerde hafiften ısınmaya başladılar ve Mikkirabu yaptığı basın açıklaması ile Rain sempazitanı olduğunu açıkladı. ( Bu seviyede kalmasında Herbo' nun İsshi'ye yazdığı ispiyon mektuplarının da etkisi var diye düşünüyorum) . Fanmin yine de temkinli yaklaşmaya devam ediyordu. Daha sonra Mblaq ile tanıştıktan sonra, bu tanışıklığa vesile olmasından dolayı Bi Rain' e gittikçe ısınmaya başladılar.

Kendi yorumları ile buyrunuz...

*************************************************************************************





Herbo: Bravo, gözlüğü gözüne sokmakta ayrı başarı tabii...
Fanmin: Özürlü müsün Rain?
Mikkirabu: Bravo, yardı...
Fanmin: Hadi kaza yapta öl !
Mikkirabu: O gözlüğü gözüne sokmakta bir yetenek öyle demeyin
Herbo: Bu teyze yanacak !!
Fanmin: Neresini seviyorsunuz bunun? Burna bak buzağı burnu gibi ! Hanım ablayla kesişmeler. Dudaklarına botoks yaptırmış olabilir mi?
Mikkirabu:Oha ilk bakışta aşk. Rain emo çıktı.
Fanmin:Vay be !
Mikkirabu: Ayrıca stalker
Fanmin:Popoya bak. Daracık pantalon giyerse bir de öyle kıvırtırsa göze batar.
Herbo:İlginç bir pantalon katlama yöntemi
Mikkirabu: Oha kıçını salladı kıza. Enteresan bir kur yapma yöntemi. Kızın evine yerleşti manyak. Kız zerre kadar iplemiyor. Öküz gibi. Deli midir nedir?
Fanmin:Napıyor bu deli? İndi arabadan. Ohh şamarı yersin böyle işte.
Mikkirabu:Amca sinir krizi geçiyor ancak nedenini bilemiyoruz.
Herbo:Teyze sağlam çaktı ama bu yine de yanmasını engelleyemeyecek.
Mikkirabu: Ayrıca frijit teyzenin derdi nedir? Menepozda mı? Çözemedim.
Herbo:Patronun manitası muhtemelen
Mikkirabu:Muhtemelen
Herbo:Hong Kong filmi gibi olmuş.
Fanmin:Rain neler yaptın evladım?
Mikkirabu:Hakkaten
Fanmin:Bir kız için değer mi?
Mikkirabu: Bence frijit teyze için değmezdi. Bir buz kütlesini sev daha iyi
Herbo:Ağzını burnunu kırarlar işte böyle.

Fanmin: Klip 6, biraz aksiyon vardı, Rain' i tanımada yardımcı oldu.Güzel çocuk ama soğuk, ilgi alanımın dışında. Şarkı 6, fena değildi.

Herbo: Klip 5. Teyzenin tokadı her ne kadar oturduysa da teyzeye yine de aşırı kıl oldum ayrıca klip içimi sıktı. Teyze odamı toplamam lazım bize de temizliğe gel diyorum. Parça 7. Torpil yaptım.

Mikkirabu: Klip frijit teyzeye karşı güzel temalı aksiyonlu HK filmi tadında olmuş ancak Rain' in emo ve stalker olması can sıktı ayrıca nerede karın kası? Şarkı 4, klip 6.





Mikkirabu: Oh bea!! İşte sahalarda görmek istediğimiz Rain.
Fanmin:İngilizce , ooo...
Herbo:Ceket tasarımının hastası oldum.
Mikkirabu:Ben de.
Herbo:Güzel çocuk.
Mikkirabu:Hakkaten.. Dans edince insanın aklını başından alıyor.
Fanmin: Burada biraz zayıf, çelimsiz...
Herbo:Dalgalanma güzelll.
Mikkirabu: Şu teyzeli kısım olmasa süper olacakmış.
Herbo:İyi dansçı bu çocuk. Arkadaki dansçılar da çok iyi.
Mikkirabu:Hatun kiminle oynaşıyor? Rain aldatılır mı yahu?
Fanmin:Yazık çocuğa.
Herbo:Aldatıyor mu?
Fanmin:Emo olacak.
Mikkirabu: Oynaştığı farklı biri değil miydi? Pek seçemedim. Bak yine stalker, of Rain ya!

Fanmin: Klip; Rain' in güzelliği ve dansının güzelliğine rağmen, klip yine iç karartıcı olaylar barındırıyordu 8. Şarkı İngilizce, Korece versiyonu daha güzeldir muhtemelen ama akıcı bir parça 7

Mikkirabu: Dans koreografisi ve dansçılar bomba olmuş, hatunlu kısımlar gereksiz dram yaratmış ayrıca İngilizcesi gayet anlaşılırmış şarkının. Şarkı 6, klip 8

Herbo:Koreografi ve uyumdan oldukça hoşlandım ayrıca dans ettikleri mekan parçanın rtmi ve atmosferi ile örtüşmüş. Acıların çocuğu Rain teması bir yana fena klip değil 8. Parçaya da puanım 7 dir.





Mikkirabu: Oha o Rain mi?
Herbo:Evet. Bu elemanın gözlüklerle ilgili sorunu var.
Fanmin:Üzgünüm Rain ama çok kötü gözüküyorsun.
Mikkirabu: Saçları falan ne biçim öyle? Gözlük fetişi var sanırım. Ya teyzeler niye çığlık atıyor anlayamıyorum, bir şey yaptığı yok. Ha bak şimdi bir şeyler yapmaya başladı.
Fanmin:Şarkıyı beğenmedim ben. Emo Rain.
Mikkirabu: Karın kası istiyoruz.
Herbo:Onun yerine size dekolte veriyoruz.
Mikkirabu:Tipi çok kayık burada. Saçlar iğrenç.
Fanmin:Gözlükte hep itiliyor yalnız, düşüyor burnundan.
Herbo:Bu performans çok sakinmiş.
Mikkirabu:Hakkaten. Arkadakiler striptize başladı ama kısa sürdü. Derin bir hayalkırıklığı içerisindeyim.

Herbo:Parça 5 performans 6 diye sıyrılıyorum.
Mikkirabu: Performans 3, şarkı 4 diyorum.
Fanmin: Performanstan bir şey anlamadım, şarkıdan da. Rain çirkinleşmişsin burada, ikisi de 2.

*************************************************************************************

Efendim bugüne gelirsek, bu üç kişi Ninja Assassiiiiiiiiinnnnn diyerek gün saymış ve filmin gösterime girdiği ilk gün kendilerini sinemaya atmış kişilerdir. İlginç şekilde Rain sevgisine yataklık yapmaktadırlar. Bi Rain' i üzene hava da üç takla atarak uçan tekme ile dalma potansiyeline sahip oldukları şeklinde enerjiler almaktayım kendilerinden ama yine de en başta ki klibi izlediklerinde geçmiş günleri yad ederek gülme krizine girmektedirler.

Ne diyelim? Rainism !!!!......

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...