1 Şubat 2010 Pazartesi

KLİP YORUMU: KRA; Love Lab vs Herbo, Mikkirabu, Fanmin' in Aşk Dolu Kra İncelemesi...



Günlerden bir gün bu üçü " Kra, kra, kra, kra....." diyerek üzerime yürümeye başladı. Bende "hayır, hayır, hayırrrrr......" diyerek bunlara karşı koydum. Sonradan öğrendim ki Kra' nın Love Lab' ini kendilerinin bilimsel inceleme labı adını verdikleri çalışmalarıyla özdeşleştirmişler. Kıyamadım. Herbo ile Mikkirabu' nun da Kra sempazitanı olduklarını biliyordum. Ayrıca içimden bir ses Kra' nın sevimlilikleri ile bu üçünü bastıracağını söylüyordu. O nedenle tamam dedim, alın inceleyin Kra'yı... İncelediler...

Onların yorumlarından önce, Kra' ya ayrıca bir yazı ayıracağım için - günün birinde, tembellikten ölmeden önce - kısaca Kra hakkında bilgi geçelim. PSC' nin en özgün grubudur bence Kra. Günün birinde hak ettikleri ilgiyi göreceklerini umaraktan kadroya bakalım;


Vokal: Keiyuh
Gitar: Mai
Bass:Yuhra
Davul:Yasuno


2001 yılında başladıkları Kra serüveni içerisinde birbirinden güzel albümlerde imazaları bulunmakta. Psc gözü gibi baksın bu gruba...

Burada yayını keserek üçlünün yorumlarına bağlanıyoruz...

*************************************************************************************






Herbo: Kra/Love Lab...
Fanmin:Ha bu sempatik adamlar...
Herbo:Kız çok güzel yalnız...
Mikkirabu:Klip çok eğlenceli
Fanmin:Evet
Mikkirabu: Yasuno... Lila saçlarını yerim. Vokal gözlüklü olan Keiyuh. Davulcu Yasuno
Fanmin:0.43 eleman kim?
Mikkirabu:Keiyuh tam yanaklarını sıkmalık
Herbo:O eleman Mai, gitarist
Fanmin:Mai , güzelmiş hehe..
Mikkirabu:Öğretmen tip çok yarıcı
Herbo:Sensei, cool. Şu mankenle bank olayı bomba
Mikkirabu:Kesinlikle. Mai burada güzel çıkmış ha, Fanmin senin gözlerde iyi çalışıyor
Herbo:Fanmin radar gibi, kaçmıyor, sekmiyor.
Mikkirabu: Hakkaten. Keiyu' nun bu imajı mükemmel
Herbo:Bence de
Mikkirabu:Sensei shounen ai cı çıktı
Fanmin:Ondan yakın gördük onu ya.
Mikkirabu:Orada bir kimya var hocam. Bence eleman kızı bıraksın sensei' ye sarsın
Fanmin:Çarpıldılar. Bak çifte kumrular gibi cilveleşiyorlar.
Herbo:Yuhra' nın yüzünü hiç görmememiz iyi olmuş tabi. Sensei pek neşelendi ha...
Mikkirabu:Yuhra' yı pas geçmişler.
Herbo:Evet ya...
Mikkirabu:Yasuno bile daha çok görünüyor. Mai de.
Herbo:Ve işte yılın aşkı...

Fanmin: Çok eğlenceli klipti. Elemanlar çok sempatik, çok eğlendim izlerken. Mai taş gibi görünse de en güzel kişi klipteki tombul kuşumuzdu. Klibe 9 veriyorum. Şarkı da güzel, akıcı sıkılmıyor insan dinlerken bu nedenle 8.

Mikkirabu: Klip süper eğlenceli, grup elemanları harika, imajları nedeniyle gözüm gönlüm açıldı ayrıca shounen ai friendly bir tema var 10, şarkı süper zaten 9

Herbo:Parça 8. Eğlenceli ve keyifli olduğu için. Klip 8; teması, oyuncular ve renklere istinaden.





Kra/Marry

Mikkirabu:Hastasıyım bu klibin.
Herbo:Şu amca yarıyor beni, yarı çıplak halde masanın altından çıkan.
Fanmin:Ben de ona koptum.
Mikkrabu:Süper, Yuhra' nın gözlükler.
Herbo: Bomba. Yasuno çılgıncasına eğleniyor ama o velet sana yar etmez o eğlenceyi Yasuno.
Fanmin:Gitaristte fenaymış, ne güzel çevirdi.
Herbo:Zavallı Yuhra
Mikkirabu: Yasuno ya, saçları pembeyken daha güzel ama... Yuhra' nın manitayı Keiyuh çaldı. Yuhra tacize uğruyor.
Herbo:Garibim.
Mikkirabu:Keiyuh çok tatlı ya
Herbo:Çıplak amca piyanistmiş aha.
Mikkirabu: Yasuno da çocuklardan çok çekti.
Herbo:Velet üzüldü.
Mikkirabu:Yuhra' nın güzel yüzüne zoom yapan kameraya saygılar...
Herbo:Hehe sonunda


Fanmin:Eğlenceli bir klip, hareketli, eğlendm. Bateristte güzel çevirdi bagetleri ama biraz başım döndü fazla hızlıydı klip 8. Şarkı da hızlıydı o da 8

Herbo: Parça 7. Klip çok eğlenceli olduğu ve elemanlar çok sevimli olduğu ve aynı zamanda verdiği mesaj nedeniyle 8

Mikkirabu: Klip çok eğlenceli 10, şarkı da bayağı sarıcı 8. Sondaki çocuk hayatım kaydı bakışı attı bu da artı puan.

Herbo:Hehe velet biliyor başına gelecekleri...
Mikkirabu:Kız ise yaktım seni şeklinde bakıyordu.






Herbo: Son seçim bir live / Ai No Fureba
Mikkirabu:Oha drum sete bak. Mai' nin kürkü antipatik yalnız.
Fanmin:Bence de
Herbo:Yapmasın böyle şeyler.
Mikkirabu: Keiyuh' nun estetik el hareketlerini çok seviyorum şarkı söylerken. İsshi gibi maymun etmiyor kendini.
Herbo:Kra çok farklı bir grup, imaj falan fazla sallamadıkları için seviyorum kendilerini. Ayrıca bu parçaya hastayım.
Mikkirabu:Çok eğlenceliler ya. Kitle çok salak yalnız arada swing yapan tipler var onları sevdim.
Herbo:Yalnız Keiyuh' nun vokal çok sağlam. Bu parçada hiç zorlanmıyor liveda.
Mikkirabu: Harika bir sesi var. Yuhra' da pek cool durmuş.
Herbo:Durur o. Uzun saçta yakışıyor bu çocuğa.
Mikkirabu:Tiz sesi ile kraaaaaa diye bağıran teyzenin gırtağını sıkmak istiyorum.
Herbo: Aynen.
Mikkirabu:Fangirller çok salak ya
Herbo:Uçacağım şimdi buradan.


Herbo: Parça 9. İnanılmaz bir tadı var, favorilerimden biridir. Performans; Keiyuh' nun harika vokali ve grubun harika performansı nedeniyle 9.

Mikkirabu: Parça 8, performans mükemmel 10. Dbsk ten sonra benden tam puan almayı başaran tek grup Kra. Tarihe geçtiler. Kagrra, ' ya bile tam puan vermemiştim.

Herbo:Kra hak eder.

Fanmin: Parça 7, performans 9


*************************************************************************************

Sonra dım dıp dıdıp dım dıp dıdıp diyerek dağıldılar. Yalnız bir ara birinin duvara kafa attığını duydum. Sanırım bu Mikkirabu idi, bir nevi Smeagol/Gollum çatışması yaşıyordu içerisinde. Smeagol " Kra hak etti ama" derken / Gollum " naptın? Kıymetlimiss Kagrra, ' ya vermedin ama 10 puanı" diyordu ya da ben hayal gördüm yine de korktum... :P


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...