25 Aralık 2015 Cuma

K Müzik 2015: En İyi 20 (2)




Birinci bölümün ardından ikinci bölüm ile fazla uzatmadan devam ediyorum.


15- SPEED - What U




Bu sırayı pek fazla hak etmese de çerezlik bir parça What U. Topuk numarası uğruna :P



14- TVXQ - Sakura Michi





TVXQ' yu severim , bilenler bilir. Belki buraya Rise as God' dan bir parça almak daha doğru olacaktı ama pek içime sinmeyecekti. Neyse, Sakura Michi Japonca olmasına rağmen buraya uygun.  Something ile tavan yapmışlardı kendi açımdan, tekrar öyle günleri görmek üzere...



13 - Woosung Jun - Light Of Darkness




2015 Kore dizilerinden Hidden Identity' nin ost' undan bu parça. Diziyi izlemedim ama 16 bölümlük Hidden Identity' i merak etmiyor değilim. Zaman bulursam niyetim var. Parça hoş bence.



12 -  BEAST - Without You





Scholar Who Walks The Night sanırım bu senenin en popüler Kore dizilerinden biriydi.  Ne yazık ki henüz bunu da izlemedim ama ost' u ile kendisinden önce tanıştım. Normalde huyum değildir, diziyi, filmi izlemeden ostlarla haşır neşir olmak ama bu sene bir değişik oldu. Neyse dizinin  başarılı bir ost' u var. Niyetim var izlemeye, zamana bakar. BEAST' in Without You' su hoş parça.


11 - hyukoh - Comes and Goes 



hyukoh yeni bir grup sayılabilir aslında. Bu Comes and Goes feci sarıyor, keyifli bir parça. Grubun Mayıs tarihli 22 adlı albümünde yer alıyor.


Arkası yarın...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...