10 Aralık 2015 Perşembe

Çince Müzik 2015 - En iyi 20 (4)



Üçüncü bölümün ardından dördüncü ve son bölüme başlıyorum. Buyrunuz;

5 - Men Envy Children - My Dear Baby





Yeni bir grup olan Men Envy Children' ın ilk albümü "Everything" de yer alıyor bu parça.

4 - Pets Tseng - Season of Rain




Pets Tseng' in seslendirdiği bu parça aynı zamanda 2015 yapımı olan Moon River' ın kapanış parçası. Diziyi izlemedim, ilgi çekici bir konusu var gibi gözüküyor gerçi ama bakalım...



3 -  Mayday - Your Legend -  Moyuru Inochi -





Şimdi biraz garip oldu biliyorum ama bu sırayı Tayvanlı grup Mayday ve  2015 tarihli Japonca single' ında yer alan aynı isimli parçaya veriyorum ^^



2 - Magic Power Ft Ashin (Mayday) - Lonely Rock Star





Bence bu parçaya bir göz atın özellikle sıkıntınız, derdiniz varsa falan. Ben bir süredir günde bir iki doz kullanıyorum, iyi geliyor ^^

Magic Power, Tayvanlı bir grup. Boyband falan diye sınıflandırılıyor ama daldan dala atlama kapasitesine sahipler. Mayday ve Ashin' i biliyorsunuzdur zaten. Tek parçalık bir çalışma bu video ancak bu MP ve Ashin' in birlikte gerçekleştirdiği ilk çalışma değil. Daha eski tarihli parçalar da mevcut ve keyifli.  Ayrıca özellikle bu parçada DJ bey kardeşin hal ve tavırlarını çok estetik bulduğumu eklemeden geçemeyeceğim...^^



Veeeeeeeeeeeeeeeeeee  son parça!



1 -  Sodagreen - He Raises his Right Hand For The RollCall





Tayvanlı grup sodagreen' in bu son albümü Winter Endless zaten iyi bir albüm. fakat bu parçanın yeri benim için başka sanki. Bu parça gerçekten bu 20 parçalık listedeki 1 numaramdır. Parçanın konusu ayrı bir konu zaten.



Ve böylece 20 parçanın ve bana göre 2015 senesi içindeki en iyi parça listesinin sonuna gelmiş olduk. K-Müzik listesi ile görüşmek üzere :P

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...