1 Aralık 2015 Salı

Çince Müzik 2015 - En iyi 20 (2)





İlk bölümün ardından Çince (mandarin) pop /rock parçalarından oluşturmaya çalıştığım listenin ikinci bölümüne şuracıkta devam ediyorum.

15 - Power Station - 熱量






Evet,  dizi müziklerine yer vermeyeceğimi söylemiştim ama parçanın bir dizinin açılış müziği olduğunu ona kapılıp gittikten sonra öğrendim. Tayvanlı iki kişilik rock grubu Power Station' un seslendirdiği parça Ba Ji Shao Nian (Army Rookies: The Baji Boys) adlı Tayvan dizisinin açılışıymış. Parça keyifli ve enerji dolu olmakla birlikte baktım dizinin de izlenebilirliği var. 60 bölüm olmasaymış oturup izleyecektim ama 60 bölüm bir saatten mümkün değil. Gerçi çok çekici görünüyor ama...



14 -  Wang Leehom - Now is The Time





Wang Leehom iyidir, hoştur. Bu parça 2015 tarihli albümü Your Love' da yer alıyor.



13 - Unstoppable 3 - Epochal Times





Parçayı dinlemesi iyi hoştu ama  detaylarını çözmesi zor oldu. Albüm, parça ile aynı adı paylaşıyor. 4 kişi oluşturmuşlar albümü. Parçayı da birlikte seslendiriyorlar. Kim bunlar?  Bii - Ian Chen - Dino Lee - Andrew Tan. (araba kullanasım geldi)



12 -  Jung Yong Hwa ve JJ Lin - Checkmate





CN Blue' nun Yong Hwa' sı ile JJ Lin işbirliği sonucu olan Checkmate hoş parça. Şu klip üzerimde sıkıntı yaratıyor, çok başarılı.



11 - Ian Chen - Emperor Of The Legend



Ian Chen' in Somewhere Without You single'ında yer alan parça aynı zamanda bir strateji oyununun parçası olarak kullanılmış. O nedenle klibe ve kafasındaki kaska pek takılmayın.


Üçüncü bölümde görüşmek üzere ^^

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...