8 Mayıs 2011 Pazar

KLİP YORUMU: MBLAQ Performans; This Love...


Gençler dolanırken Mblaq elemanlarının bir kısmının bir yorumuna denk geldiler. Maroon 5 ' ın “This Love”' ının olaya konu olduğunu da görünce hemen üzerinde çalışmalarına başladılar.


***********************************************************************************************


Fanmin: Bu piyano çalan leader değil mi?

Herbo: Lidere orgu dayamışlar...Düğünlerdeki piyanist şantörlere benzemiş garibim ya... “Ooooo Herbo da buradaymış....”

Fanmin: Joon da düğün dansözü olarak gelebilir.

Herbo:” Mikkirabu canım nasılsın?”

Fanmin:Sürprizlere açığım.

Mikkirabu: İyiyim hehe. Ya diğeri sakallı eleman mı?

Herbo: Evet, Go olmalı

Fanmin: Evet sakallı, yılana baksa öldürürdü.

Herbo: Öbürü de davetlileri karşılıyor...

Mikkirabu: Aaa hatunlar?

Fanmin: O arkadaki zilli tef çalan Joon mu?

Herbo: Değil...

Mikkirabu: Sakallının da sesi fena değilmiş.

Herbo: Herif grubun ana vokali, olsun o kadar...

Mikkirabu: Liderin ingilizce arada yardırıyor.

Herbo: Arda suratı feci düşüyor onun.

Fanmin: Dantelli de geldi

Herbo: Bu gelen dantelli mi?

Mikkirabu: Ohaaaa, demesen tanımayacaktım

Fanmin.Tabii, sesinden tanıdım

Herbo: Vay be Fanmin' e bak...sesten tanımalar falan...

Mikkirabu: Olm Mblaq zorluyor benim gibi hafızası kıt insanları yersen ahaha

Fanmin: Mir ile Joon' u karıştırmış insanlarız biz

Herbo: Valla ya, ne yollardan geçtik...



Fanmin: Sesleri güzel, performansları hoşuma gitti. Sesleri çıplakta güzel. Arada sırada böyle şeyler yapıp bizi eğlendirsinler. Son anda has solist edasıyla gelen dantellimde beni benden aldı. 10 üzerinden 8 veriyorum


Mikkirabu: Şimcik gözler Mir' i arasa da Joon' un çıkıp maymunluk yapıp şovu çalmadığı bir ortamda grubun lider ve ana vokalini daha rahat tanımak adına güzel oldu. Liderin ingilizce arada eğlence unsuru olsa da sesleri güzel uyuştu başarılı bir cover olduğunu düşünüyorum. Performans 6



Herbo: Org olayına durup durup güldüm nedense bana hep aynı çağrışımı yaptı. Ayrıca pek bir efendi gördüm burada çocukları galiba bunları hep Joon bozuyor hehe. Yorumu başarılı buldum açıkçası gayet hoş bir performans olduğunu düşünüyorum. Performans puanım 7

***********************************************************************************************

Sonra flütlerini çıkararak şu nakarat üzerinde kanon çalışmalarına başladılar;


this love has taken its toll on me
she said goodbye too many times before
and her heart is breaking in front of me
i have no choice cause i won't say goodbye anymore “


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...