3 Ocak 2016 Pazar

UFAK BİR 2015 DEĞERLENDİRMESİ




Baktım ki blog ciddiyetten ölüyor öyleyse blog hakkında  hemen şanına yaraşır bir şekilde derin, nitelikli ve çok yönlü bir 2015 değerlendirmesi yapayım dedim. Bu değerlendirme yazımı okuduğunuzda bu muhteşem çalışma ve derinlikli analiz karşısında gözleriniz yaşaracak ve bunu çok dokunaklı bulacaksınız eminim. 

Öyleyse hemen başlıyorum....


2015' in en çok okunana yazıları;


2- Saiunkoku Monogatari 2: (İkinci Sezon) Bir Anime...




Bu kadar yeter sanırım. En çok okunanlara baktığıma göre en az okunanlara bakabilirim. Hemen bakıyorum;







İşte 2015' e ait süper analizli muhteşem değerlendirmem bu şekilde.  Yaptığım bu çalışma karşısında etkilendim :P

Geyik bir tarafa, herkese iyi seneler....

     

    

                

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Müzik postları az okunmuş ama ben senin blogunu kpop sayesinde keşfetmiştim onu da belirtmiş olayım burdan :D

Tawannanna dedi ki...

^^ O zaman yaşasın kpop :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...