4 Şubat 2012 Cumartesi

Karlı Günler: Yuki No Hana.... Alaka?

Mika Nakashima' nın Yuki No Hana' sı güzel parçadır. Ayrıca yüzbinlerce kez farklı insanlar tarafından da yorumlanmıştır. Kar mar alaka kurarak tekrar bir gözden geçireyim dedim bu yorumları. Öncelikle;

中島美嘉 雪の華




Japonya' dan yorumcu olarak Gackt' ı seçtim;




İngilizce yorum olarak Japonya' ya yakın gördüğüm Eric Martin yorumu... Mr. Big' in vokali bu amca aynı zamanda Tak Matsumoto Group ile de sağlam işler çıkardı. Tak Matsumoto Group kimdir diye soranlar için; B'z ' in gitaristi Tak Matsumoto ile birlikte Eric Martin & Jack Blades & Brian Tichy yi barındıran kısa ömürlü olmasına rağmen beğendiğim bir albüme imza atan grup. Dinleyiniz derim. Bu tarza yabancı olmayanlar elemanları tanıyordur zaten ama ileride detaylı değinirim.



Kore' den Park Hyo Shin... Bu elemanın sesi için yorum yapamıyorum.



Çin' den Han Xue...




Marty Friedman coverına yer vermemem haksızlık olacaktı...

3 yorum:

şizo-mizo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
şizo-mizo dedi ki...

Çok sevdiğim bir şarkıdır Yuki No Hana.. İlk Korece dinleyip sevdiğim için başka yorumu sevemiyorum.. Hele ki İngilizce olanına tahammül edemiyorum.. Şarkının bütün büyüsünü alıp götürüyor bana göre.. :)

Tawannanna dedi ki...

merhaba. ben de severim bu parçayı. bu kadar sevilip, bu kadar yorumlanan bir parça üretmekte ayrı bir olay olsa gerek:) orijinali en iyisidir diye düşünürüm ben ama park hyo shin yorumunu da bir o kadar seviyorum. ingilizce yorumu konusunda ise aynı fikirdeyim. çok şey eksik kalıyor :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...