8 Aralık 2008 Pazartesi

LUDWIG KAKUMEI: HAYALLERİNİZİN ANTİ BEYAZ ATLI PRENSİ



**Bu yazı Ank-su-namun tarafından yazılmıştır. Kendisi bir manga canavarıdır.


Kaori Yuki teyzeminiz 4 volümlük enfes manga serisi olup şahsi kanaatimce en sewilesi yapıtıdır.türü gotik ambiyanslı korku öğeleri serpiştirilmiş shojo manga (bilmeyenler için ekliyorum: Shojo genel olarak 10-18 yaş genç hatun kitlesine hitap eden manga çeşidi olup benim gibi 28 yaşına merdiven dayamış yaşlı teyzeler tarafından bile aslanlar gibi okunmaktadır) Serinin esas adamı Ludwig visual-kei giyinen,nekrofili,megalomanyak,egoist,kadın düşkünü (büyük boy göğüs takıntılı) ve edepsiz bir beyaz atlı prens olup kral babasının baskıları sonucu ewlenmeye uygun bir prenses aramak üzere sürekli eziyet ettiği,yakışıklı,saf,iyi kalpli,sadık yardımcısı (ki kendisi Lui'nin olduğu herşeyin tersidir) Wilhelm ile birlikte yollara düşmüştür.Bu arada bildiğimiz tüm peri masalı kahramanlarıyla olabilecek en hastalıklı şekilde yolu kesişir ve olaylar gelişir.

yuki teyzemiz bu çalışmasında her nasılsa shounen-ai öğelerini çok akıllıca kullanmış öyle ki bazen öyle olmadığı halde okurken öyle sanılabiliniyor (şimdi yine biraz açıklama yapalım.shonen ai ve yaoi genelde bayan manga-ka'lar tarafından çizilen erkek erkeğe ilişkileri konu alan mangalara verilen adlar olup erkek karakterlerin pek bir sevişgen olduğu yaoi'nin aksine shonen ai'de bu ilişkiler romantizm ile sınırlı kalıp cinselliğe dökülmez.Kaba tabirle shonen ai öğeleri kullanılması erkek kararkterler arası eşcinsel iması yapılması anlamına gelmektedir) tabi bu bir algı meselesi olduğundan algınızın ne kadar pervert olduğunu da bu şekilde görebilirsiniz. manga sadece 4 volümcük ama Lui'ye doyamayanalr üzülmesin sonu gayet açık bırakmış bir seri bu.yuki teyzemiz bizi kırmaz ileride bir sequel yayınlar belki de.

Son olarak hikayenin sonunda kendinizi benim gibi "Lui'cim ben seninle ewlenirdim ama göğüslerim küçük" derken bulabilirsiniz korkmayın hangimiz bishie'lere sulanmıyoruz ki..hem ebisu sensei gibi closer pervert olacağınıza jiraiya gibi open pervert olun,daha sağlıklı (ero sennin gönlümüzde yaşıyor,yazdıklarıma naruto göndermesi yapmasaydım çatlardım kusura bakmayınız gari)

diyorum ki bu seriden sonra peri masallarına asla aynı gözle bakamayacaksınız..

by ank-su-namun

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...