8 Kasım 2017 Çarşamba

10. Yıla Girerken - The End -



Eveeeet, bugün Tawannanna' nın yani bu bloğun doğum günü. 10. yılına giriyor ablaları, abileri, kardeşleri, arkadaşları ama soranlara "10. yaşımdan gün alıyorum fakat 9 yaşındayım" diyecek (ti).


Zamanında biraz can sıkıntısından, biraz boşluktan biraz da değişiklik olsun diye bu bloğa başlamıştım. O zamanlar anime, k-pop, efendim j-rock hatta bunları geçtim komple Uzak doğu bile pek tanınmazdı o nedenle biraz da paylaşım olsun, benim gibileri bulayım diye başlamıştım yazmaya.

Yıllar geçti... Gerçi ben pek üretken bir insan olmadığım için toplam içerik sayım çok yüksek değil ama olsun...



Artık bu bloğu sonlandırmanın bir zamanı geldiğine karar verdim ve bunun için  bu tarihi seçtim.

Tamamlayamadığım bir kitap maratonu olacak. Ben kitapları okumaya devam ediyorum gerçi ( 3- 4 kitabım kaldı ) ancak yorum yazılarımı buraya eklerim dersem yalan olur :) Tek eksik konu bu oldu.

Tüm bu süre içinde eğlendim, şahsen  güzel insanları tanıma fırsatım oldu, okudum, paylaştım. Sonuç olarak oldukça keyif aldım. 

 Bu zamana kadar burayı ziyaret eden herkese teşekkür ederim ^^

Buralarda bir okuyucu olarak olurum muhtemelen.



İletişim için twitter ya da mail yolunu kullanabilirsiniz.

Kendinize iyi bakın ^^

Aksi bir durum olmadığı sürece  "The End" diyorum. 


^^







9 yorum:

Alice Lawliet dedi ki...

Doğrusu epey üzüldüm. Yazılarını hem severek okumuş, hem de bir sürü anime keşfetmiştim. Hepsi için teşekkürler.

Tawannanna dedi ki...

Her şey için ben de teşekkür ederim ^^

catalpagarden dedi ki...

Yaaa... Blog yazma kararı vermeden öncesinde takip ettiğim blog yazarlarından biriydin. (Sanırım 5 seneden fazla oluyor...) Gidiyor olman beni üzüyor ;_;
Bunca zaman yazılarınla buraları neşelendirdiğin için teşekkürler <3

Tawannanna dedi ki...

Okuduğun ve takip ettiğin için ben teşekkür ederim :))

Pekara dedi ki...

Yazılarını severek okuyan biri olarak çok üzüldüm. Herşey için teşekkürler...

Tawannanna dedi ki...

Ben de teşekkür ederim^^

Unknown dedi ki...

Yazıların güzeldi saol

Tawannanna dedi ki...

😊 tesekkurler

Editör dedi ki...

Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı bilgi ile dolu olan blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak).Başarılar dilerim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...