7 Ocak 2015 Çarşamba

Karlı Şarkılar... (Part I)






Madem son iki üç gündür kara odaklı yaşıyoruz o zaman bu akşamın yazı konusu olarak karlı parçaları seçiyorum ve sizleri aşağıdaki üç parça ( aslında dört ) ile baş başa bırakıyorum...

1- Öncelikle Güney Kore' ye uzanıyor ve sözü Seo Taiji' ye bırakıyorum.

Seo Taiji - 아침의 눈 (Morning Snow)




2 - Çin' e dönerek Jay Chou' ya bağlanıyorum.

Çin dedim ama biliyorsunuz Jay Chou Tayvan asıllı, Asya' da çok popüler bir isim.

Jay Chou -  发如雪 - Hair Like Snow




3- Japonya' ya dönerek sözü An Cafe' ye bıraktım...

An Cafe - Snow Scene



Bir yazıyı daha burada sonlandırırken, hepinize bol karlı günler dileyerek bu da bonus diyorum.

Yine Çin' den geliyor... Parçanın adı 雪诉离歌 ( snow telling the departure song) Parça Çin yapımı bir RPG oyunu için yapılmış. Orijinali kimin bilmiyorum. Pek çok versiyonu bulunuyor. Bunu Fairy2 yani Ling Zhixuan ve Meng Lan seslendiriyor.




Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...