1 Temmuz 2012 Pazar

KLİP YORUMU: HERBO, FANMİN, MİKKİRABU ve JYJ; Get Out



Uzun zaman oldu dediler ve JYJ / Get Out' a daldılar...

****************************************************


Fanmin: Anaa Miki' ye bak...

Herbo: Teyze tam bir gerizekalı

Mikkirabu: Iyyy...

Fanmin: Ve ağlayan Jae..

Mikkirabu: Miki kırpılmış koyun gibi olmuş..

Herbo: Bayık bakışlı Junsu... Ya Junsu bir elini ayağını sallama yahu..

Fanmin: Bir kadını üç kişi paylaşamıyor... Ne kadınmış bee...

Mikkirabu: Teyze de ne oynak arkadaş ya...

Fanmin: Jae ve tel örgü fantazisi.

Herbo: Jae' nin şu sallamıyorum ama yine de dans ediyorum moduna hastayım.

Mikkirabu:Ciddi ciddi şarkı söylemeye kasan Junsu komik ya

Fanmin: Junsu yaladı yuttu kadını ha

Mikkirabu: Jae' nin göz makyajını abartmışlar, Edward Cullen tarzı birşey olmuş.

Herbo: Yakında vampir de çıkarırlar ondan.

Mikkirabu: Teyzeyi ısırmasından endişeleniyorum ama aksiyonda olur hani..

Herbo: Aldatıldıııım sokakta dans edeyim bari teması sanırım. Bu arada Jae yine disko t-shirt ü kapmış.

Mikkirabu: Bu gencoların asabi bakışı çok kopartıyor beni ya

Fanmin: Klibin konusu bir kadın ve bir arabayı 3 kişi nasıl paylaşır.

Mikkirabu: Jae' nin botlara bayıldım yalnız, tikican

Herbo: Bir matematik problemi

Fanmin: Belki de aynı takım elbiseyi giyiyorlar.

Herbo: Teyze böyle bakarsın işte, aç gözlü olmayacaksın.

Fanmin: Get out good bye. Ayarda veriririz dansta ederiz diyorlar.

Herbo: Herşeyi yaparız mesajı..

Mikkirabu: Yaa çok çabuk bitti ya.

Fanmin: Kötü yola düşmüş gibi arka sokaklarda bir takım elbise, bir araba ve bir kadın nasıl paylaşılırı gösterdiler. Kesin herbirine düşüyordu ama mızıkçılık yaptılar paylaşmaya kalktılar. Şarkı fena değil ama çocuklar yakında İffet dizisine benzer bir klip çekerler. Kısa saç hiçbirine yakışmamış. Junsu yine bayramlık beleyen yetimler gibi mölüm mölüm bakıyor. Kadını da yaladı bitirdi. Kadını kediler köpekler yalasa doyar. Neyse biraz fake bir ortam olduğu göze batıyor. Klibi daha iyi çeksinler bir daha. Şarkı 7, klip 5

Herbo. Ben bu JYJ den daha sağlam daha iyi işler bekliyorum da daha tam çıkamadı henüz. Yaşadıkları duruma bağlıyorum ki çok iyi niyetliyim. Parça catchy sayılabilir ama pek sarmadı ancak yine de bir 6 veriyorum. Yedi ölümcül günahtan aç gözlülüğe değinilirken aynı zamanda sınavlara girecek öğrencilere bir matematik problemi olarak sunulmuş bu klibi hafif işlevsel buluyorum. Ayrıca özellikle siyah kostümler fena olmamış. Postayı koyarım, sallamam üzerine bir de dans ederim olayı da eğlenceli olmuş. Koreografi idare eder. Sana puanım 7 klip.

Mikkirabu: Gencolar bayağı para harcamış bu klibe, değişken mekanlar, giysiler,son model arabalar bir de oynağından teyze bulunmuş. Şimdi hem teyzeyi paylaşamadılar hem de teyzeye defol git kızım senle işimiz yok tarzı bir mesaj olayı vardı biraz çelişki içermiş ama neyse danslar görünümler fena değildi.Şarkı şimdiye kadar yaptıkları uyutucu işlere göre biraz daha ritmik olmuş 6. klip daha seyirlikti 7

***************************************

Sonra hepsi eline kalem kağıt alıp üç arkadaş bir arabayı dört kişi bir kadını nasıl paylaşır konulu soruyu çözmeye kendilerini verdiler...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...