28 Mayıs 2012 Pazartesi

How Deep is Your Love: K-Pop


Geçtiğimiz günlerde Bee Gees grubundan Robin Gibbs de hayatını kaybetti. Taaa eskilerin kökünden gelen bu gruba blogun konsepti içinde değineyim ve anayım dedim.

1977 yılında yarattıkları "How Deep Is Your Love" bilindiği gibi o zamanın listelerine tabiri caizse dalıp duman etmişti ardından pek çok grup tarafından da milyonlarca kez coverlanmıştır sanırım.

Bu noktada K-Pop çerçevesindeki yorumlara da göz atmakta fayda var zannımca (ya da yok aslında ama işte aklıma geldi)

Öncelikle parçanın Bee Gees hali...



SS501 çocuklarından iki tanesi (bilin bakalım kimler?) ve pek şirin pembe pembe yorumları



K-Pop olayının ağabeylerinden Kangta' nın yorumu



Im Taekyung ve How deep is your love yorumu.



Bu kadar pop,pop, pop, pop,pop demişken kötü bir gün geçirmiş olmanın verdiği iğrençlikle son manevramı da yapıyorum. Take That hali ahahahahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!( vidaların gevşemesi durumunu yaşıyorum:P). Son anda şuurumu topladım ve vazgeçtim :))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...