22 Ekim 2011 Cumartesi

JUMONG: EFSANE PRENS




Efsane Prens adıyla televizyonda da yayınlanmış olan şu dizinin her bölümünü nasıl bir zevkle izlediğimi hatırlarım. Denizler İmparatoru, Jumong ve Muhteşem Kraliçe, yayınalayan kanalın seçtiği en süper üç dizidir bana kalırsa...




Şahane bir soundtrack e, başarılı bir kurguya, iyi bir kadroya, birbirinden sağlam karakterlere sahip ülkesinde de popüler olan bu dizinin değindiğim müziklerine bayılırım ama en çokta buna;





geçenlerde arşivden tesadüfen çıkarıp dinledim ve yine sardım;

2 yorum:

RE-L124c41+ dedi ki...

bu diziyi bende izlerdim ama en çok muhteşem kraliçeyi severdim ya :D mishil favorimdi -_-

Tawannanna dedi ki...

merhaba. jumong da güzeldi. muhteşem kraliçe de çok iyidi :) mishil' ı sevmemek ona hayran olmamak mümkün mü? benim de dizideki favorimdir kendisi.mishil kötü bir karakterdir diyenlere derim ki; mishil gibi düşmanım olsun egom şişer ölsem gam yemem..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...