14 Haziran 2011 Salı

NARUTO SHIPPUUDEN: O Kage Bunshin Bizim Kage Bunshin mi? Bir saçmalama Öyküsü...

Naruto' ya tekrardan sardığım şu günler adına küçük ( mü acaba? ) bir not düşmek istedim. Şimdi Naruto' dur Naruto Shippuuden' dir animesine ara ara saydırırım çünkü zaman zaman fillerlarla bayar,iç sıkar ama her animeye davrandığım şekilde sapıkçasına atlamam bu fillerları ne hikmetse... sonra anlamsız bakışmalarla geçen bölümler olur tam aksiyon başlayacakken diğer bölüm başlar ve bir öncekinin özeti şeklinde o anlamsız bakışmalar yarısına kadar devam eder falan fakat yine de Naruto' nun yeri ayrıdır. İzlemeye başlayınca bırakamıyor insan öyle serilerden... gerçi benim zaten uzun serilere bir sevgim vardır ara sıra düşünüyorum manyak mıyım diye bu da ayrı bir konu ya neyse...


İşte çooook uzun bir aradan sonra Shippuuden' de kaldığım yerden ilerlemeye verdim bir süredir kendimi. Yalnız gerçekten çok iyi geldiğini belirtmeliyim, terapi gibi, arada geçen bu zamanda istenmeyen nedenlerden dolayı mangadan da koptuk tabii o nedenle çok özlemişim. Her ne kadar iç baysa da işte Naruto' nun o klasik havası insanı yine de bir şekilde mutlu ediyor. Benim gibi bünyelerin üzerinde etkileri acıklı olabiliyor ki ben Shippuuden' in ilk hikayesi diyeyim yani mission Gaara' da gecenin bir yarısı merak nedeniyle ızdıraplar çekerken dayanamayıp “Gaara öldü mü? Acı haberi ver çekinme “ diye arkadaşına mesaj gönderen bir de yüzsüzce durumdan etkilenerek arkadaşını arayan bir insanım.Ara ara manyaklık tutuyor yapacak bir şey yok. İşte en son uzuuuun uzun zaman önce bu noktada Shippuuden' e ara veren biri olarak yan etkileri son zamanlarda yine üzerimde görülmedi değil - ki bu yazı da pek hayra alemet değil -. Şu aralar en büyük fantazilerimden bir tanesi kalabalık bir toplu taşıma aracında "Kage bunshin No Jutsu!!!" diye avazım çıktığı kadar bağırmak. - Bu jutsu en sevdiğim olmasa bile Naruto' nun şunu söylemesine bayılıyorum nasıl bir insansam? - En son geçenlerde dolmuşta buna teşebbüs ettim ancak performansım istediğim kadar iyi olmadı, sesim yeteri kadar çıkmadı. Yanımdaki amca ve teyze “yabancı galiba inmek mi istiyor acaba?” diye aralarında fısıldaşınca tepki verecek halim kalmadı ama bu olayı gerçekleştireceğim, pusuya yattım fırsat kolluyorum.


Yine saçmalama devresine girdik. Velhasıl işte bir sürü olay oldu eski karakterleri tekrar gördük bazıları veda şarkılarını söyledi. Şu anda 6 biladerlerin Konoha' ya saldırısı aşamasındayım yani henüz buralardayım. Bu arada bunları rahat rahat yazıyorum ben o kadar spoiler aldım ki istemeden mangayı şu anda bulunduğu noktaya kadar okumuş gibiyim ama pek etkilemiyor beni ama etkilenebilir olanlar için devamını okumayın derim ama zaten öyle bir şey yok. Gerçi amacım Shippuuden ve Naruto üzerine derin ve uzun bir yazı yazmak değil. Tek ve küçük amacım saçmalamak şu anda.


Neyse serinin güzelim karakterlerinden bir geçit töreni yapmak geldi içimden...


Jiraiya: Edebiyat insanı, arkasında pek çok kitap bırakan, yazılarıyla pek çok genci etkilemiş olan sevdiğimiz ve çok saydığımız bir büyük olan Jiraiya'nın şu main themene bitiyorum. Kakashi' ye not: evladım üstadın kitaplarını sesli okuyamıyorsan ne diye elinden düşür müyorsun?


Itachi : Büyüksün... Ne denilebilir ki??? Tek kusurun bu kadar gerizekalı bir kardeşe sahip olman da işte onu da sen seçemiyorsun. Kardeş bu atsan atılmıyor...Bu kadar kusur herkeste olur. Yalnız bir ara saykoya vurup manyakça gülünce ekran ayarları bozuldu sanmadım değil. Duygulandım yine..



Orochimaru: Serinin kötülerinden tabii kime göre neye göre orası tartışılır... Severiz kendisini. Main theme i de karizmasına karizma katar...Bir de bunun Kabuto diyişine hastayımdır...


Bir de şu parçayı atlamadan geçemeyeceğim... Eskileeeerdeeeen bir şeyi hatırlatıyor değil mi ehehe


akatsuki.... karizmalarını kıyafetlerine mi borçlular acaba diye zaman zaman düşünmüyor değilim gerçi...



Shippuden' de şu ilk açılış parçasına yapışmışlığım vardır... Güzel ama şimdi...Hatırladım mutlu oldum :)

Nobody Knows – Hero's comeback


Ikimono-Gakari ' nin Blue Bird' i meşhurdur zaten (bu parçada Sora' ya gitsin :P)


Flow'un Sign' ı na hastayım zaten...


Bu arada hazır daldan dala atlamaca oynuyorken belirteyim Kakashi Gaaiden izleyince ayrı bir etki yaptı ben de...


Başka bir gereksiz not hiçbir işe yaramayan Sakura bir kere daha o tonlamasıyla Narutooo!! derse olacakları düşünemiyorum


Daha adı anılacak pek çok kimse var ama bir dahaki sefere...


Kapanışlarda başka bir zamana... Bir saçmalama seansının daha sonu...


KAGE BUNSHIN NO JUTSUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...