16 Nisan 2011 Cumartesi

KLİP YORUMU: SS501 ve Herbo, Mikkirabu ve Fanmin...


Herbo, Mikkirabu ve Fanmin toplanarak SS501' i incelemeye karar verdi.

Bilinen bir grup olması nedeniyle ayrıca inceleme gerek yok diye düşünüyorum ancak haklarında üzüldüğüm bir nokta var ki şu parça ve klibin bu üçü tarafından bilimsel çalışmaları için seçilmiş olması. Bilerek mi seçtiler yoksa tesadüfen mi bilemiyorum gerçi... Yorumlar aşağıda ;


************************************************************************************





Fanmin: Giriş güzel... Oha çocukların hepsi güzel. Bingo!

Herbo: Güzeller ama biraz gerizekalı tripleri içindeler. Şu beyazlı yardı beni

Fanmin: Salak o, sırıtıyor korkuluk gibi.

Mikkirabu: Klibin teması embesillik mi? Şortlara bak ölüyorum!

Herbo: Sanırım ergenlik ve sancıları

Fanmin: Iyyy

Herbo: Dansa bak ya, haribo dansı gibi...

Mikkirabu: Şarkı kötü ya

Fanmin: Kızı röntgenliyor öküz

Mikkirabu: Kız da oha ya , nerd ama frikik veriyor.

Fanmin: At kızım kendini yere

Herbo: Biri de ajan olmuş garibim ya...

Fanmin: Şimdi de james bondculuk oynuyorlar. Bir de rol yapabilse...

Herbo: Drama queen ama salak

Fanmin: Barmen güzel ama

Mikkirabu: Noluyor ya?

Fanmin: Oha kıçlarını da ellediler.

Mikkirabu: Evet şapkalı en güzeli şimdiye kadar gördüklerimin içinde

Fanmin: Tamamen fan service dolu. Yatağı kıracak ayı

Herbo: Alıp dövme isteği uyandı içimde. Aaa kızı kaldıramadı salak

Mikkirabu: Yatakta dövünme sahnesine oha

Fanmin: Kaldıramadı kızı salak

Herbo: Hayallerinde ajan...

Mikkirabu: 12 yaşında genç kız sanki

Herbo: Makarino dansına da benzemiş

Fanmin: Çok komik öldüm gülmekten embesil takımı

Mikkirabu: Komik video tadında şarkı klibi

Fanmin: Iyyy


Fanmin: Yurdumuzca tabir edilen aptal sarışınlara uyan fakat kategorisi sarışın değil de bişi olan bir takım çocuğu izledik. Şarkı iğrenç kendileri de bebeler gibi ilgi çekmeye çalışmışlar. Kliptede güzel olan şey kıçımız oraya akın diyede bol bol göstermişler. Tiksindim ya şarkı 3 çocuklardan bazıları güzel olsa da klip 2 ıyyyy


Herbo: Parça kötü. Dım tıt dım tıtıttt tadında... hadi 5 diyeyim. Bir tarafı kalkmış ergenlerin acı çığlıkları tadındaki klip traji komik. Grup üyelerinin istediklerinde ne kadar gerzek olabildiklerine tanıklık ettik ayrıca haribo ve makarina dansı karışımı koreografi sayesinde dehşete düştüm ama gençlerin performansı adına yine bir 6 veriyorum, uğraşmış didinmişler. Zaten sonları hüsranla bitti bir de ben vurmayayım.


Mikkirabu: Şimdi bu gençleri tanımam etmem çokta sert girişmek istemem ama şimdiye kadar denk geldiğim en itici klibi çekmişler diyebiliriz. Klibin teması embesillik ise temayı dopru yansıtıyor ancak başka bir şey ise kendilerine bööö diyorum. Şapkalı genç biraz sempatiden kazansa da kostümler o kadar iğrenç hareketler o kadar yapmacık ki midem kalktı şarkı çok sıkıcı ve klişe 5 klip 3. Yoruldum lan sshedenhödö yordun beni...

***********************************************************************************************


Sonra dünya dışında hayat var mı acaba diye düşünerek araştırmalarına başladılar...


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...