23 Şubat 2011 Çarşamba

BLEACH: Ulquiorra Schiffer ....




Bir bleach vardır bilir misiniz? İnsanın ömrünü tüketecek cinsten bir manga ve anime serisidir. Özellikle animesi araya dahil edilen fillerlarla, bir önceki bölümün tekrarı ile tüm bölümün yarısının geçiştirildiği ömür tüketecek cinstendir. - Ancak her ne kadar saydırsam da manevi değeri nedeniyle laf ettirmem ve izlemeye devam ederim – Tüm bunlara rağmen insan bu seriyi izlemeye devam eder. Bunun en önemli nedenlerinden bir tanesi de bu seride yer alan bağımlılık yaratıcı karakterlerdir. Bunlardan bir tanesi de Ulquiorra Schiffer' dır.


Bu animede shinigamiler kadar espadaların da yeri vardır (dı) ki bazı espadaları sevmemek ayıptır.

Seride var olan ve bir süre sonra hepsi Aizen tipsizinin etrafında birleşen toplamda 10 espada bulunmaktadır. Bu espadalar içinde Ulquirra Schiffer benim için bir tanedir (bir stark ya da halibel ya da grimmj' in yeri de ayrıdır tabii). Hafif emocan görünüşlü olan bu kardeşimiz aslında oldukça cool dur. 10 espada aslında varlık sebeplerini oluşturan belli fraksiyonları temsil eder. Bu kardeşimizde hiçlik ya da boşluğu başarı ile temsil etmekte ve varoluşunun her karesine itinayla yedirmektedir. Duygusuzluğu soyut kavramları anlama yetisini kısırlaştırmıştır ve gözü ile göremeyeceği hiçbirşeyin var olamayacağını düşünmektedir. Emo görünüşlü oluşuna aldanmamak lazımdır zira sıralamada 4. sırada yer almaktadır. Özellikle yaşamının son bölümünde ve ichigo ile son kapışmasında çenesi düşmüş ve ota topa neden diye sormaya başlamıştır ve bu nedenle fani hayatında robot asimov olduğunu düşündürtmüştür. Öyle de olsa bu arkadaşımızın varoluşu ağırlıklı olarak mantık üzerine kuruludur ve espadalar arasındaki en zekisidir – bana kalırsa – Tek kusuru Aizen'in altında çalışmasıdır ve Aizen' i patronu olarak görmesidir ki o kadar kusur kadı kızında da olur.



Oldukça güçlüdür bu arkadaş – demiştim değil mi? - bir iki kapışması hariç tek eli hep ceptedir. Kılıcını çıkarmaz. Gelen atakları elinin tersiyle savuşturur ve genellikle rakibine yıldırıcı sorular sorarak karşısındakini yıpratır.




Ulqi/Daisuke Namikawa - Our World , favorimdir :))


Ulquiorra' nın göründüğü sahnelerde kulaklara yansıyan tema müziği bu espada nın duruşuna duruş, karizmasına karizma katar... Zaten Bleach'i anime olarak güzelleştiren noktalardan biri de müzikleridir. Neyse efendim Ulquiorra' ya dönelim...


Bleach/139



Ahahahah bu episode da bu bölümün hastasıyım ahaha. sanırım ilk izlerken ağzım açık kalmıştı. Karizma değil de nedir herşeyden öte Orihime ye konuşma hakkı vermeyerek gözüme girmiştir.
Ayrıca fondaki müzik ile daha da çarpıcı olmuştur bu sahne. Parça:fiesta de guerra //Shiro Sagisu


Mantık ve akıl kavramlarının bu seride vücut formu bulmuş temsilcisi olan – bir iki tane daha istisna vardır – pek gülmez, tepki vermez. Ara sıra “ olamaz” dediği duyulur ve gözleri büyür o kadar.


Hueco Mundo' da İchigo' yu oymuşluğu vardır ama bilindiği üzere İchigo'lar ölmez. Bunun cerosu da şekildir. Ağırlıklı rengi yeşildir.





***İlerleyen satırlar seride yeni olanlar için oldukça gereksiz bilgiler taşıyabilir **


Espadalar içerisinde iki salınıma sahip olan ve kendini yenileyebilen tek espadadır, yakışır ki bu güzellikleri İchigo ile olan son kapışmasında izleyenlere sunmuştur. Karizmasına karizma eklemiştir.


Ne yazık ki hollowicationın tavanına vurup kontrolünü kaybeden hollow İchigo karşısında tepelenmiş ve bir kolu ve bacağı işlemez hale gelmiştir. Kendini kaybeden İchigo İshida ile Orihime' ye dalacakken son bir hamle ile İchigo' yu o halinde kendine getirmiştir ve beni üzmüştür. İshida candır ona zarar gelmesin ama Orihime' den kurtulacağı günü heyecanla bekleyen beni bu davranışı ile hayal kırıklığına uğratmıştır. Neyse efendim gerçi Aizen' in daha önce verdiği bir direktifte olabilecek bu hareketi yine bu çocuklara yaramış giderayak bunlara da kıyağını yapmıştır. İchigo ile son dövüşünde limitlerine ulaşmış ve buharlaşarak yok olmuş ve sevenlerini üzmüştür. En güzel ölüm sahnesini bu cool ölümü ve tavrı ile kazanmıştır. Eleman ne yapsa güzel zaten...


Bleach ep 269 // Buraya kadar gelmediyseniz izlemeyin!!!

Bunun dışında güzelliğe bak :))




Şimdi bu duruma üzüldüm, duygu seli oldum zaten ama beni daha da yaralayan nokta Ulqi' nin geçmişine yönelik bir bilgi edinememel oldu. Bleach' te gelenek sayılır flashbackler ama Ulqi cikte bir şey olmadı. Merak işte insanoğlunun en temel noktalarından biri. Neyse bununla da farkını koymuş oldu diyerek gereksiz şekilde bağlayayım...


Belach ep 270 // Ulqi yine şekil oluyor...


Şimdi çemkirme bölümüne geçiyorum;


Ulquiorra seni severim amma şu Orihime ile olan bağın beni öldürüyor. Bir kere son anda o eli uzatmalar, bir anlamaya çalışmalar, kafan kırılsın... Sana emo demek içimden gelmezdi ama emonun önde gideniymişsin emocan... Aizen' in emir kulu olmana bile ses çıkarmadım ama gittin Orihime' ye o eli uzattın ya en sonda – ki ben hala bunun daha farklı anlamları olduğunu düşünüyorum fakat olası bir Ulqihime yakınlaşmasının önünü kesmek için çemkiriryorum - sana da daha bir şey demem... Herkes olur ama Orihime ne bea.....????? Bir daha olmasın, hatasız kul olmaz diyip geçiyorum bak sakince akıllı ol. Zaten öldün gittin...


Bu bölümü de atlattıktan sonra Kubo Tite' ye dönüyoruz “ arkadaş Orihime ölmedi Ulqi öldü, diğerleri öldü, gıcık mısın nesin? “


Bunu da geçiyoruz...



********************************************************************************


Ulquiorra' yı animede karizmanın tavanına vurduran nedenlerden bir tanesi de seeiyudur dur kanımca...Kendisi Daisuke Namikawa' dır.



Bu da Ulqi' nin ( Daisuke Namikawa) Bleach Beat Collection için seslendirdiği diğer parça - Crush The World Down


Ulqi' nin küllerinden yeniden doğacağı günler olacağını ummaktayım...


7 yorum:

Oh Yoon Joo dedi ki...

Bleach eğlenceli, uzun soluklu(soluğu kesilesice kaçıncı bölümde kaldığımı unuttum artık :P)
İnsan dakika bir asıl adama gıcık olur mu? Olur. Uyuz oldum İchigo'ya doğal olarak sevecek yeni karakterler aradı gözüm.

Önce Ishida ile kaynaştım, sonra Byakuya ile gözlerim açıldı ve en sonunda Ulqi ile sevgi yumağı oldum (: Hatun kişiliklerden de Rukia ve Nell candır ama Sarışın,uyuz,zilli Orihime'den tiksinti derecesinde nefret ederim (: Bunları da yazdım döktüm içimi hehe

Tawannanna dedi ki...

Bir Bleach olsun bir Naruto olsun hakketen uzun soluklu öyle ki misal bleach' in beni gömeceğini ama benden sonraki nesiller boyu devam edeceğini düşünüyorum zaman zaman... iki dakikada kubo tite' yi de ölümsüz yapıyordum neredeyse - ama gerçekten zaman zaman insanın soluğu kesiliyor. bir de başka bir durum var biriktirip biriktirip bir anda birikenlerin hepsini tüketince insanın fazla dozdan başı dönüyor yan etkiler falan ortaya çıkmaya başlıyor hala daha bir orta yolunu bulamadım efendi efendi izleyebilmek için bunları.

hahah Ichigo' dan insan nerelere sürükleniyor. ben de başlarda biraz tilt olmuştum kendisine ama sonra negatif bakışım eridi. Ben de Byakuya' ya sinir olurum başlangıcından beri şöyle çat çut tokat manyağı yapasım geliyor ara ara ama yine de ağır abiye saygımız sonsuzdur orası ayrı.

Espadalar arasında Ulqi bir tane. Gerçi Grimmjow, stark, halibel' i de pek severim hatta nnoitra da takdirimi kaznmıştır ama Ulqi hem olaylara bakışı hem temsil ettiği fraksiyon hem de karizmasıyla beni benden alır. kendisine tek isyanım aizen in emir kulu olmasını da es geçiyorum "yahu Ulqi bir bıraksaydın şu Ichigo Orihime yi kesseydi" şeklinde.

Orihime' den tiksinme dendi hedef 12 den vuruldu. Nerede Rukia, Nell nerede Orihime. Hiç bir işe yaramayan, odun kafalı Orihime. Bir işe yaramayan, çoğu zaman gerçekten etrafındakilere ayakbağı olan, tüm bölüm boyunca Ichigo Ichigo diyen ne amacı olduğunu hala çözemediğim bir karakter. Tamam duyarlı, kırılgan, etrafındakilere değer veren vss olabilir ama yani bir yere kadar. ölse de gitse diye bekliyorum hala.

Ben de döktüm içimi Orihime konusunda hala da dökerim. Bir Orihime, bir Haruno Sakuro bir de Amane Misa hedef tahtamdır her zaman :)

Ha bu arada Bleach' in en güzel, insanı en saran kısmı karakterleri bana kalırsa. Şİmdi Ulqi, Gin, Kenpachi, ikkau, renji, hisagi, rukia, yoroichi falan hepsi ve daha niceleri bambaşkadır, candır ama biri var ki yeri ayrıdır benim için; uruhara kisuke :)

Adsız dedi ki...

kisuke candır =) herşeyin başlangıcı da diyebiliriz onun için.Neyseki tite her sevilesi karaktere yaptığı gibi onu harcamadı

Tawannanna dedi ki...

merhaba, teşekkürler.

kisuke bambaşka gerçekten. her tarakta bezi var ayrıca ss yatsın kalsın bu adama dua etsin.durumlar sıkışır herkes mal mal bakarken kisuke olayı anlar çözüm bulur, bir sorun mu var çözüm için adres kisuke... ayrıca dünyadaki dert masasıdır kendisi. geyik, şamata ama alttaki zeka ve coolluk bambaşka.

tite eğer el kaldırırsa buna bazılarına yaptığı gibi atlayıp gideceğim sanırım zaten içimde harcadığı karakterler nedeniyle kendisine karşı biriktirdiklerim var... bir de üzerine bunlar gidiyor orihime kalıyor :( neyse kisukeye dokunmak gibi bir delilik yapmayacağını umuyorum:)

tufan kılınç dedi ki...

İyi Anlatmışsın Helal.
Bu Arada Bir Şey Söylemek İstiyorum Bazı Yaş Sınırı on'un altında olanlar hep ölmeyen ve ana karakterleri seviyorlar bana ichigo mu veya aizenmi die sorsalar ben gene ulqi derim...Neyse İyi Günler.

Tawannanna dedi ki...

Merhaba, teşekkürler.

Ulquiorra bana kalırsa Bleach denildiğinde ilk akla gelecek karakterlerden ve yeri bambaşka.

Ulquiorra bir yana seride yaratılıp sonra Kubo Tite tarafından yok edilmiş güzel güzel bir sürü karakter var ne yazık ki güzelim Ulquiorra yı da katır kutur harcadı bir seferde :(

Bpk radi dedi ki...

Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...