24 Ocak 2010 Pazar

KLİP YORUMU: Taze Taze ... F.CUZ

Arkadaşlar sağolsun, K-pop camiasında var olan tüm materyalleri gün ışığına çıkararak kendi yorumlarını ekliyorlar. Bu hummalı kazı-arama çalışmalarından bir tanesinde F.Cuz adlı grup ağa takıldı. Grup çok yeni, benim de tanıdığım bir grup değil açıkçası ama yaptığım araştırmalarda elde ettiğim bilgiler şu şekilde;
İlk albümlerinin Ocak ayı içerisinde çıkacağı söyleniyor. Çıktı mı çıkmadı mı bilmiyorum. İlk klipleri de aşağada ki Jiggy. Grup Lee U,Yejun,Kan ve Jinon olmak üzere 4 kişiden oluşuyor. Yani taze taze...

Kendi yorumumu eklemek istemiyorum bu yazıya çünkü gruba da çok haksızlık yapmak istemem o nedenle sizleri Herbo, Mikkirabu ve Fanmin' in yorumları ile baş başa bırakıyorum...

*************************************************************************************





Herbo:Koyun postları o kadar feci ki görmemezlikten geleceğim.
Fanmin:Bunlar ne??
Herbo:Bloke oldum ben yine, beynim işlevini kaybetti.
Mikkirabu:Şu saçları merinos koyunu gibi olan yardı beni.
Fanmin:Bunlar çoçuk daha
Mikkirabu:Hakkaten kaç yaşında ki bunlar?
Fanmin:O tüneller ne öyle?
Mikkirabu:Giysileri emo çorapları falan öleceğim.
Herbo:Çok feci. Her anlamda. Sadece dım dım tıs
Mikkirabu:Oha nerd gözlüğü
Fanmin:Alcheon' un harakiri duygularını şimdi çok iyi anlıyorum.
Mikkirabu:Ben de
Herbo:Bonus.
Fanmin:Kürkü Jae' den özendiler kesin.
Mikkirabu:Çok kötü bir şey bu ya.
Herbo:Sevimli olacağız diye fazla kasmışlar.
Mikkirabu:Kabuslarıma girecek cigi cigi cigi diye böghk
Herbo:İzleyen çatlayarak ölür, ben ölüyorum mesela
Fanmin:Tayt giymişler,pişik olurlar. Benim kalpak, eveeet benim kalpağımın aynısı.
Mİkkirabu:Biri senden özenip takmış kalpağı.
Fanmin:Kalpak patentini aldıracağım.

Mikkirabu:Teenage bunalımlı bebeler renkli çingene tarzı anlamsız giysiler acayip arka fonları sevimli olacağız diye kasılıp kalmış halleri ile grup çok bayık.Klibin konsepti Kore'den çıkan neyi önlerine koysak fangirller yer sanırım. Şarkı da ilkokul tekerlemesi tadında.Olmamış diyor 1 puan veriyoruz, önümüzde ki parçalara bakacağız.

Herbo: Hadi iyi niyetli davranarak küçük çocuklar daha yeniler diyorum ama iyi niyetin de bir sınırı var.Şarkı korkunç, max puan 2 olur. Klip için kelimeler kifayetsiz, bir anda hayattan soğudum puan:1

Fanmin:Gerçek şamar oğlanlarımı buldum. Artık sinirimi bunlardan çıkaracağım. Klip desek klip yok şarkı desen pokemeon müziği gibi sempatik olacağız diye ironik olmuşlar. Klip 1 şarkı da 1.

*************************************************************************************

Sonra merinos koyunu çağırışımıyla kendilerini coğrafyaya verdiler...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...