13 Aralık 2009 Pazar

KLİP YORUMU:U-KISS ...



Arkadaşlar Dbsk ve Mblaq den sonra Kore camiasında yeni keşiflere yelken açmışlardı. Maalesef ağlarına U- Kiss adlı grup yakalandı. Zavallı çocuklar dedim onlar için....Hemen U-Kiss i de çok büyük bir ciddyet ve muhteşem altyapıları ile incelemeye aldılar.

U-Kiss e de kısaca bir değinelim. yedi kişilik bir boy band grubu. Elemanları da şöyleymiş;

Shin Soo Hyun
Alexander
Kim KiBum
Eli
Ki Sub
Kevin Woo
Shin Dong Ho

(çok kısa ve öz oldu.Neyse...)

Tabii şimdi grup 7 kişi olunca bu arkadaşlar başladı yine kim kimdir tartışmasına ama klipten klibe geçince afalladılar. Tam bir klipte oturttular hangisi hangisidir, diğer klipte aynı çocuğu bulamadılar. Ortalık tam bir kaos oldu. Bu çalışmada kim kimdir i sallamayan tek kişi Herbo oldu. O boş anlarda ... finally come around / saranghe final round... diyerek odada zıplıyordu kendisine anlam verilemedi...

Evet... U-Kiss incelemeleri ile Herbo;Mikkirabu ve Fanmin;


****************************************************************************************************************************************





Fanmin:Arada taşlar vaaaar.
Herbo:Öfkeli gençler olmuşlar.
Fanmin:O sarı saçlı taşmış,saçları ahenkle dans eden.
Herbo:Kalabalıkmış bunlar
Mikkirabu:Çok kalabalıkmış.
Fanmin.Nasıl ezberleyeceğiz şimdi bunların hangisi hangisi.
Herbo:Çalışmak lazım yine uzun brainstormingler bizi bekliyor. Ay bende saçımı öyle topuz yapmak istiyorum.
Mikkirabu:Saçlara bak.Maymun olmuş bunlar
Fanmin:Güzeller var içlerinde ya
Herbo:Var evet
Mikkirabu:Pek bir sinirli sert bakıyorlar
Herbo:Elvis olmuş biri.
Mikkirabu:Maço ekolü
Herbo:Koreografi vasat ama parça ve klibe uyumlu olmuş
Mikkirabu:İmajlar çok fena
Fanmin:Parçada bilgisayar efekti çok kullanmışlar.Techno gibi olmuş sesleri
Herbo:Yalnız bir şey söyleyeyim mi? Bu parça tutar arkadaş
Mikkirabu:Evet
Herbo:Çok catchy
Fanmin:Bence de tutar
Herbo:Siz takılın, ben nakaratı söylemeye başladım bile.
Fanmin:Ama aşık Fanmin kendini şiir için henüz pek yakın hissetmiyor.
Herbo:Tabii ki öyle ilk kliple hemen şiir olmaz. O zaman anlamı kalmaz.
Mikkirabu:Ben kim kimdir diye mal mal bakıyorum şu an
Herbo:Bu sefer ben ona hiç takmadım
Fanmin:Ben iki tane kestirdim gözüme
Herbo:Parça çok catchy özellikle nakaratı beğendim.
Mikkirabu:İdare eder elemanlar. Parçayı efekte boğmasalar daha güzel olacakmış.Bir de imajlar çok kötü.
Herbo:Makyajlarda efektlere bağlı olarak uzay makyajı olmuş.
Fanmin:1.53 de başlayan adam benimdir. Saçlarını böyle keskin şekilde hareket ettirmesine hasta oldum
Mikkirabu:Gözler radar gibi Fanmin
Herbo:1.29 daki elemanın çıkışını beğendim bende
Mikkirabu:Ben bir şey anlamadım daha diğer klipte bakacağım gözüm alışmadı çocuklara
Herbo:Fena değil çocuklar sanki. Ancak makyaj fena boğmuş.
Mikkirabu:Hepsi aynı gözüktü.
Herbo:Çok şaşırtıcı bir durum değil bu

Mikkirabu: Parça çok elektronik tarzım değil o yüzden 4. Klip fazla abartılı olmasına karşın bir konsept içeriyor gibi en azından 4.

Herbo:Parça her ne kadar dijital olsada çok catchy buldum.Sardı beni 7 nihahah yaşasın K-pop.Klip dijitallikten kaynaklanan makyajlar vs.. ile birlikte koreografi ve mekan uyumu nedeniyle ve parçanın hatrına 7

Fanmin:Güzeller gördüm biraz bir de ilk klip biraz yumuşak davranayım. Klip 7.Parçanın bazı yerleri çok hoştu, biz beğendiysek tutacağı için 8





Fanmin:Oğlan kız gibi aynı.
Herbo:Asi gençlik olmuş
Fanmin:Bu kadında anası herhalde
Herbo:Galiba.Pardon emo da olabilirler.
Mikkirabu:Koreli anneler korkutucu ya
Fanmin:Şimdi ben nasıl anlayacağım benim çocuğu? Aynı renk saçlar değil
Herbo:Gözlerin alışacak yavaş yavaş
Mikkirabu:Oha bonus kafaya bak
Herbo:Spor gençlere faydalıdır gibi bir teması var galiba klibin.
Mikkirabu:1.12 de ki kız gibi. 1.23 de ki Yunho nun gençliği
Fanmin:Aha kız geldi
Herbo:Oha hatundaki arabaya bak!! Teyze yaş kaç?
Fanmin.Yunho bu kadar çirkin mi ya?
Mikkirabu:Gençliğinin kamyon çarpmış hali. Arabaya bak. Kızdan nefret ettim.
Fanmin:Bana arabasını verirse arkadaş olabilirim.
Mikkirabu:O kız yer sizi çocuklar...Mendil niyetine kullanır.Oyuna gelmeyin
Herbo:Basketbol kaç kişi ile oynanıyor az önce 7 saydım
Mikkirabu:Gözlükler yardı.
Fanmin:Anam tiplere bak. Benim arama bu klipten sonra soğukluk girdii bunlarla.Burada çok çirkinler ayrıca kız gibiler.
Mikkirabu:Bonus kafa çok komik ya


Herbo:Parça 2 iç bayıcı fenalık geçirdim burada. Klip, gençler ve spor, lüks arabalar ile Türk filmi teması içersede 3. Tipten ayrıca puan kaybettiler.

Fanmin:Bu acemi klipleriydi herhalde.İyi ki ilk olarak bu kliple denk gelmemişiz yoksa bütün puanlarım düşük olacaktı. Her neyse klip iğrençlik ötesi araba hariç herşey çirkin. O nedenle 1. Şarkıda iç bayıcı 2

Mikkirabu:Parça ilkine göre daha sematik geldi 5 ancak klip über geyik 2

Fanmin:İlkine göre daha sempatik ?
Mikkirabu:Bence öyle. Elektronik statik tadındaydı ilki
Herbo:Elektronikti de en azından bir akış vardı. Bu neydi?
Mikkirabu:Ninni










Mikkirabu:Oha giysilere bak
Herbo:Şimdi Kore de sanırım son yıllarda dar kırmızı pantolanlar çok moda.Her grup mutlaka giymek zorunda diye bir zorunluluk var yada.
Fanmin:Demek ki not alıyoruz, Kore ye gidilecekse dar kırmızı pantalon ile gidilecek..
Mikkirabu: Tren yaptılar...
Herbo:Anaokulunda biz de tren yapardık kaybolmayalım diye...
Mikkirabu:Koreografi kötüymüş yada çocuklar dansta sınıfta kalıyorlar, çözemedim. Ay yine tren.
Fanmin:İğrençlik ötesi.Burada güzellikleri kalmamış
Herbo:Bu grup benim gözümde iniş çıkışlara dolu bir grup
Mikkirabu:Anaokulu tadı.
Fanmin:İçinde entrikalar dönen bir grup
Herbo:Peruk gibi birinin saçı
Mikkirabu:Bonus mu?
Fanmin:Amerikan kestirmiş gibi. Hani afacanlar kestirir ya. Onu diyorsun değil mi?
Herbo:Evet
Mikkirabu:O pantalonlar kabuslarıma girecek bu gece.
Herbo:Enerjik olacağız diye çırpınıyorlar ama parça tüm enerjiyi kuruttu valla


Mikkirabu: Korkunç sıkıcı ve amatör bir performans 2. Şarkı da sıkıcı 3.Bunlar iyi bol puanlar

Herbo:Anaokulu koreografisi ve kostümleri nedeniyle 2. Parça 1

Fanmin:Beni nefret dolu, herkesin birbirini ispiyonladığı anaokulu yıllarıma döndürdükleri için 2. Ne kadar hareketli gibi görünse de iç boğucu şarkıları 3


Klip 4: http://www.youtube.com/watch?v=yP7t-Oum1oA

Mikkirabu:U- Kissim. Rainism çarpar adamı
Herbo:Saçlarını sarıya boyatan tüm dişiler kaşlarını da boyatmayı unutmasın. Sonuç facia oluyor buradaki gibi.
Fanmin:Burada elemanlar taş yine
Mikkirabu:Evet,sarışın kaşlarıyla yardı.
Fanmin:Burada kıyafetler de hoş. Balon pantalon falan giymişler.
Mikkirabu:Koreografi güzelmiş ama pek başarılı değiller.Birbirleriyle paslaşamıyorlar. Çok soğuklar
Herbo:Çok kalabalıklar. Birbirlerini bulamıyorlardır bunlar.


Mikkirabu:Şarkı çok sıkıcı 4. Performansı koreografi kurtarmış 5

Herbo:Bunlara bu imaj yakışmış.Bu imajın ötesine geçmeye çalışmasınlar.Parça 8 performans 7.Bu tarzda devam ederse bunlar ilerler.

Fanmin:Grup içinde akışkalık yok, soğuklukları da doğru ama tarzları güzel. Bu tarzlarını bozmasınlar.Fanmin üstatlarından onlara bir aferin (moral olup daha iyi açlışmaları için) şarkı 8 performans 7


*****************************************************************************

Sonra yorulduk diyerek dağıldılar. Bir cismin "finally come around / saranghe final round... " diyerek zıpladığı görüldü...


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...